Unikalny gadżet marketingowy – kalendarze książkowe
Pośród wielu kalendarzy książkowych przystępnych na stworzonym przez nas rynku są oraz takie, które nie pozostały przeznaczone dla zwykłego odbiorcy. Jak wskazuje producent kalendarzy książkowych, są to artykuły adresowane lub do praktycznych grup zawodowych albo dla osób zajmujących wysokie stanowiska w administracji państwowej, albo także dla prezesów ogromnych firm. Kalandarze książkowe mają wiele zalet przydatnych, jednak te z kolekcji limitowanych są z reguły nadzwyczajne.
Cecha wyróżniającą jest tu na przykład porywającej jakości materiał z którego został skonstruowane są takie kalendarze firmowe czy prywatne. Okładki kalendarzy książkowych z edycji ograniczanych wykonane są z naturalnych skór barwionych. Papier jest celowo dobierany pod względem gramatury – polecamy stronę o kalendarzach książkowych. Tego typu publikacje prócz przeciętnego kalendarza zawierają wiele atrakcyjnych informacji. Na przykład kalendarz dla doktorów ma prawo pozostać wyposażony w schemat odczytu EKG.
Odpowiednie edycje kalendarzy książkowych są również przeznaczone dla wychowanków konkretnych kierunków jak: prawo, sztuka lekarska, psychologia lub pedagogika. Edycje limitowane są bądź niedostępne w zwykłym obrocie bądź trafiają na rynek w minimalnych ilościach. Praktycznie każdy dostępny dziś na rynku kalendarz książkowy zawiera mapy świata, spis ważnych numerów kierunkowych i telefonicznych numerów alarmowych. W ostatnim czasie bardzo często dodaje się tabele rozmiarów odzieży. Połączone jest to z procesem globalizacji, jaki wpływa na migrację populacji.