Data: 22 września 2022 Autor: Redakcja Comments: 0

Coraz to pokaźniejsza ilość marketerów zauważa znaczne możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym czasie, większa część firm, uznanych marek, podaje własnym odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Serwisy te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby entuzjastów internetu, są również miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny produktów.

Internauci konstruują swoiste kluby jednoczące wielbicieli, hołdowników określonych produktów, usług, przedsięwzięć – wypróbuj prowadzenie facebooka. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 hołdowników. Takich fanpage’y jest najwięcej, albowiem ponad 60 tysięcy. Dla celów marketingowych, im znacznie większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Parę krajowych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy hołdowników, co uwidocznia jak duży jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość entuzjastów, pasjonatów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Słuszne towary będą zrzeszały wielką ilość wielbicieli, jest to nieuniknione. Wielbiciele odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w istocie, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego kreowania wizerunku danego profilu.

Leave a Comment